Dbając o to, aby zakupy w naszej perfumerii były komfortowe oraz szanując Twój czas zrobiliśmy wszystko aby ewentualny zwrot zakupionych u nas produktów był prosty, szybki i bezpłatny! 





1. Zwrot przez paczkomat

Bez drukowania etykiety korzystając z :

 - aplikacji InPost Mobile  szczegoły>


          - lub  strony szybkiezwroty.pl szczegoły>




2. zwrot kurierem    szczegoły>


Bez drukowania etykiety wysyłając email.








Jak zwrócić paczkę za pomocą aplikacji InPost Mobile?

1.Otwórz aplikację InPost Mobile

2.W dolnym menu kliknij ikonkę „Zwróć”

3. Wpisz nazwę sklepu PERFUMERIA TOP10 Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, która znajduje się poniżej.

4.Wypełnij formularz zwrotu – i poczekaj na potwierdzenie

5.Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail

6.Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę, zabezpiecz dobrze zawartość.

7.Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety.

8.Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.

9.Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją ... I już, gotowe! ​​​​​​​




Jak zwrócić paczkę na SzybkieZwroty.pl ?

1. Wejdź na szybkiezwroty.pl 

2.Z listy dostępnych sklepów wybierz PERFUMERIA TOP10
Wypełnij formularz zwrotu – i poczekaj na potwierdzenie

3.Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail

4.Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę, zabezpiecz dobrze zawartość.

5.Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety

6.Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.

7.Umieść paczkę w skrytce i… gotowe! ​​​​​​​






Jak zwrócić paczkę kurierem DPD ?

1. wyślij do nas email o chęci zwrotu na adres : skleponline@perfumeriatop10.pl
podając dane, które umożliwią identyfikację zakupów - nr zamówienia

( znajdziesz go w emailu potwierdzającym zakupy, oraz na liście przewozowym doczepionym do paczki np.  VCQYVRBXA

oraz adres z jakiego kurier ma odebrać paczkę ( zazwyczaj w godzinach 9-16 )

2.poczekaj na SMS od nas , że kurier został zamówiony ( zazwyczaj 24-48h )

3.Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę, zabezpiecz dobrze zawartość.
4. Oddaj paczkę kurierowi- będzie miał gotową etykietę i..gotowe!




Według polskiego prawa: 

Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podawania powodów oraz bez obowiązku ponoszenia kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.

Należy pamiętać, że:
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów.
( Zwracany produkt nie może mieć śladów użytkowania i nie może być otwarty - tak samo jak ma to miejsce przy zakupach perfum oraz kosmetyków w sklepie stacjonarnym, na co wskazuje preambuła dyrektywy UE, której przepisy są odzwierciedlone w ustawie o prawach konsumenta)
Produktów takich jak np. perfumy, kosmetyki, bielizna - po otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.

W sytuacji, gdy kupujący wykroczył poza ten zakres i przedmiot nosi ślady użytkowania, sprzedawca może podjąć decyzję o obniżeniu kwoty zwrotu adekwatnie do obecnej wartości towaru.
Podstawę prawną dla takiego działania stanowi Art. 34.4. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.


Perfumeria Top10, ul. Narodowych Sił Zbrojnych 15B, 15-690 Białystok, woj. podlaskie, NIP: 9660428855
tel: 575 854 454, e-mail: skleponline@perfumeriatop10.pl